Pénztárgépes mizéria
avagy minden, amit a szállásadóknak a pénztárgép-használatról tudni kell
(gyakorlatorientált tréning szállásadók részére)
Te sem tudsz eligazodni? Minden hivatalban mást mondanak?
Teljes a káosz? Mennyi kérdés!
- Kinek kell pénztárgépet használni?
- Vállakozókra vonatkozik csak, vagy az adószámos magánszemélyekre is? Mi vonatkozik egyáltalán rád?
- Miért NEM MEGOLDÁS, ha átjelentkeztél az 5590-es „Egyéb szálláshely” tevékenységi körbe?
- Hogyan lehet mentességet kérni?
- Milyen nyomtatványokat kell kitölteni?
- Mit kell hetente jelentened a NAV-nak?
- TEÁOR, ÖVTJ: hogy kell ezeken kiigazodni?
- Mi lesz jövőre?
Mennyi megválaszolatlan kérdés!
Ezen a tréningen lépésről lépésre megtudod, hogyan-mikor-kinek-hová-mit kell küldened.
Ez igazi gyakorlati oktatás, elhozhatod a saját laptopodat és ott, együtt ki is tölthetjük a szükséges nyomtatványokat!
Ha még nincs feltelepítve a gépedre a nyomtatványok kitöltéséhez szükséges NAV-program, akkor ebben is kapsz segítséget. Mindent megcsinálunk a képzésen, nincs házi feladat, nem kell otthon egyedül izzadni a kitöltésekkel, útmutatókkal, jogszabályokkal!
A képzés max. 10 fős csoportokban zajlik. A kis létszámnak köszönhetően egyéni kérdésekre is lehetőség nyílik.
Ez kell nekem, jelentkezem! >>>
Az októberi képzésekről készült rövid videót a lap alján nézheted meg. Mindössze 49 mp, de a lényeg benne van 🙂
Mit mondanak, akik már ott voltak?
„Anita tökéletes közérthetőséggel adott át egy „száraz”, sokak által félreértett témát. Érezhető volt a napi gyakorlattal szerzett magabiztosság. A képzés részvevői folyamatosan kérdezhettek, minden kérdésükre teljes értékű választ kaptak.”
Kabály Zsolt TDM-vezető, a Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője„Kedves, közvetlen hangulatú előadásmód. Érthető előadó, felkészült a témában. Fontos és nagyon aktuális a téma amit úgy érzem sikerült is tisztába tenni. Jövőre jó lenne megismételni, hogy a változásokat is megismerjük!”
Papp Lászlóné http://www.ilonaapartman-hajduszoboszlo.hu/„Nagyon hasznos volt, családias, kellemes, az előadó maximálisan felkészült volt. Várjuk jövőre is 🙂 ”
Balázsi Lászlóné„Jó előadásmód, a témát felölelő tájékoztatás” Csontos Erika
„Jó hangulatú, világos, érthető, logikusan felépített előadás.” Szabó Zsolt Magdaléna apartman
„Értelmes, hasznos tudnivalókat hallottunk.” Polacsek Istvánné
„Az előadó nagyon felkészült. Szakmailag nagyon tisztában van a témával.Fiatalos, okos előadó a szakterületén.” Tar Jánosné
„Érthető, követhető, segítő, célirányos, személyre szabott.” Fodorné Nemes Judit
Ki tartja a képzést?
Molnár Anita vagyok, számviteli szakértő, mérlegképes könyvelő. Hosszú évek óta a Hajdúszoboszlói Fizetővendéglátók Egyesületének vezetőségi tagjaként is tevékenykedem.
Nem véletlenül vagyok elfogult a téma iránt, hiszen magam is foglalkozom szállásadással. Tudom, hogy legszívesebben azt kérdeznéd: az adminisztráció helyett mikor fogunk már végre a vendégekre koncentrálni??
Ebben is segít neked ez a tréning, hiszen itt mindent megtudhatsz 2 óra alatt, s nem kell napokig a hivatalokat járnod, az internetet bújnod a sok téves információ között bolyongva.
Hol, mikor, meddig lesz a következő tréning?
Várhatóan 2-2,5 óráig fog tartani a képzés.
Helyszín: Hajdúszoboszló, Szt. István park – Tourinform iroda tárgyalóterme
Időpont:
Az alábbi két időpont közül lehet választani:
- 2014. november 26. (szerda) 16 óra (MEGTELT!)
- 2014. november 27. (csütörtök) 16 óra (max. létszám: 10 fő, már csak 1 hely van, csapj le rá most!)
Személyesen nem tudsz eljönni?
Semmi gond, kérheted hanganyag formájában is. A tréning anyaga 2014. december 1-től lesz elérhető, emailben fogom Neked elküldeni.
Részvételi díj: 3 000 Ft, amit átutalással kell kifizetni. A jelentkezést követően 24 órán belül visszaigazoló levelet küldök a további tudnivalókkal és a bankszámlaszámmal.
Jelentkezés az alábbi űrlapon keresztül: