ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A honlap használatával szolgáltatásaink, termékeink igénybevételével Ön kijelenti, hogy minden tekintetben elfogadja az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy ezeket ténylegesen elolvasta vagy sem.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek és magyar nyelven íródik. Magatartási kódexre nem utal.

A tudadosadozo.hu weboldalon megrendelt szolgáltatásokkal kapcsolatosan nyújt tájékoztatást:

1. Szolgáltató adatai
Név: Molnár Erzsébet Anita e.v.
Székhely: 1139 Budapest, Petneházy utca 29.
Email: iroda@tudatosadozo.hu
Adószám: 72537136-1-29

Nyilvántartási szám: 43874920
Telefonszám: +36- 20- 628-1084
weboldal: www. tudatosadozo.hu
Adatkezelési Tájékoztató: www.tudatosadozo.hu/adatvedelem

Név: Katona Melinda egyéni vállalkozó
Cím: 2234 Maglód, Ady Endre utca 99/a.,
adószám: 67991545-1-33

2. Alapvető rendelkezések
Jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó. Különös tekintettel az alábbi jogszabályokra:
• 2013. évi V. törvény Polgári Törvénykönyv.
• Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVII. törvény.
• 45/2014-es kormányrendelet – A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.
Jelen Szabályzat 2017. november 20-tól hatályos és visszavonásig hatályban marad.
A weboldalon keresztül kínált szolgáltatások megrendelői, továbbiakban Megrendelő és Szolgáltató közötti szerződéses jogviszonyt szabályozzuk jelen Szabályzatban.

Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Megrendelő a megrendelésével egyidejűleg elfogadja, hogy rá nézve a jelen Szabályzat és a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes. Amennyiben Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Szolgáltató szolgáltatásainak az igénybevételére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Az oldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. Az oldalról tartalmat, képet, videót vagy ezek bármely részletét másolni, más oldalon vagy fórumon felhasználni csak és kizárólag Szolgáltató írásos engedélyével lehet. Ellenkező esetben a hatályos jogszabályok alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezzük, továbbá a jogosulatlan felhasználás napi díja is felszámolásra kerül, melynek összege 50 000 Ft/nap képenként, videónként, illetve szöveg esetén mondatonként.

3. Igénybe vehető szolgáltatások köre.
3.1. Egyéni tanácsadás, melyekre a megrendelő a honlapon keresztül tud jelentkezni az alábbi adatainak megadásával: név, email cím, számlázási adatok, telefonszám, továbbá az Adatkezelési Tájékoztató és jelen ÁSZF elfogadásával. Az egyéni tanácsadásokon kép és hangfelvétel készítése szigorúan tilos. Kivételt képez ez alól, ha a Megrendelő ezt előzetesen jelzi a Szolgáltató felé és az írásos beleegyezését adja a felvétel készítéséhez. A konzultáción elhangzottakat Szolgáltató Üzleti Titokként kezeli.

3.2. Adóbevallás készítése: a Megrendelő a honlapon keresztül tudja a szolgáltatást megrendelni az alábbi adatainak megadásával: név, email cím, számlázási adatok, telefonszám, továbbá az Adatkezelési Tájékoztató és jelen ÁSZF elfogadásával. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indoklás nélkül visszautasítsa. Megrendelő köteles az adóbevalláshoz szükséges valamennyi adatot, információt Szolgáltató részére biztosítani. A tévesen, hiányosan megadott információk miatt bekövetkező kellemetlenségekért, illetve anyagi kárért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.

4. A megjelenített szolgáltatások online, vagy személyesen rendelhetők meg. A vonatkozó megjelenített árak forintban értendők.  Szolgáltató alanyi mentes, az árak ÁFA-t nem tartalmaznak és a megjelenített árakra ÁFA felszámítása sem történik.

Fizetési módok:
– előre utalás,
– banki befizetés,

Amennyiben a megrendelő lapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után, azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt az új adatokról. A Megrendelő az új adatok ismeretében megerősítheti a megrendelését, illetve lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől.

Szolgáltatás megrendelésekor a számlát elektronikus úton emailben küldi ki Szolgáltató a Megrendelőnek. Számla postai kiküldésére ezen szolgáltatások esetén: postaköltség, illetve 1 000 Ft ügyintézési díj esetén van lehetőség.

5. Megrendelések feldolgozása és teljesítés

Megrendelő a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősséget, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert megrendelő hibás adatokat adott meg, vagy az email fiókja megtelt és emiatt nem tud üzenetet fogadni.

Megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendeléseket 3 munkanapon belül igazolja vissza Szolgáltató. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, elírások, a beszállító vagy egyéb rajta kívül álló okok miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására.

Megrendelő a megrendelés elküldésével, a szolgáltatási díj megfizetésével elismeri, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásról előzetesen teljes körű tájékoztatást kapott.
Megrendelő a jelentkezést követő 8 naptári napon belül írásban elállhat a megrendelésétől, ha a szolgáltatási díjat addig még nem fizette meg a Szolgáltatónak.

Vis Major esetén Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli: ilyennek számít a háború, sztrájk, lázadás, baleset, tűz, árvíz, vihar, természeti katasztrófa, bombatámadás vagy riasztás, illetve minden olyan előre nem látható esemény, amely nem a szolgáltató hatásköre, valamint aminek okán a szolgáltatás jogszerűen és biztonságosan nem bonyolítható le.

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy konkurens vagy Szolgáltató által konkurensnek minősített Megrendelők jelentkezését elutasítsa, illetve bármely jelentkezést amennyiben az üzleti vagy versenyérdeket sért.

6. Panaszkezelés
Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Megrendelő teljes elégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek valamilyen panasza merül fel, úgy panaszát jelen Szabályzatban megadott email címen, telefonon vagy hagyományos postai levél útján közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt 5 munkanapon belül megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha Megrendelő panasza kezelésével nem ért egyet vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges Szolgáltató panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. Írásbeli panasz esetén Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja.

Tájékoztatjuk, hogy a panasz elutasítása esetén Hatósági vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti.

Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a Békéltető Testületi eljárást. A magyarországi Békéltető Testületek listáját itt találja: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579