Szállásadóknak szóló képzés Hajdúszoboszlón

Pénztárgépes mizéria

avagy minden, amit a szállásadóknak a pénztárgép-használatról tudni kell

(gyakorlatorientált tréning szállásadók részére)

Te sem tudsz eligazodni? Minden hivatalban mást mondanak?
Teljes a káosz? Mennyi kérdés!

  • kasszaKinek kell pénztárgépet használni?
  • Vállakozókra vonatkozik csak, vagy az adószámos magánszemélyekre is? Mi vonatkozik egyáltalán rád?
  • Miért NEM MEGOLDÁS, ha átjelentkeztél az 5590-es „Egyéb szálláshely” tevékenységi körbe?
  • Hogyan lehet mentességet kérni?
  • Milyen nyomtatványokat kell kitölteni?
  • Mit kell hetente jelentened a NAV-nak?
  • TEÁOR, ÖVTJ: hogy kell ezeken kiigazodni?
  • Mi lesz jövőre?
    Mennyi megválaszolatlan kérdés!

Ezen a tréningen lépésről lépésre megtudod, hogyan-mikor-kinek-hová-mit kell küldened.

Ez igazi gyakorlati oktatás, elhozhatod a saját laptopodat és ott, együtt ki is tölthetjük a szükséges nyomtatványokat!

Ha még nincs feltelepítve a gépedre a nyomtatványok kitöltéséhez szükséges NAV-program, akkor ebben is kapsz segítséget. Mindent megcsinálunk a képzésen, nincs házi feladat, nem kell otthon egyedül izzadni a kitöltésekkel, útmutatókkal, jogszabályokkal!

A képzés max. 10 fős csoportokban zajlik. A kis létszámnak köszönhetően egyéni kérdésekre is lehetőség nyílik.

Ez kell nekem, jelentkezem! >>>

Az októberi képzésekről készült rövid videót a lap alján nézheted meg. Mindössze 49 mp, de a lényeg benne van 🙂

Mit mondanak, akik már ott voltak?

„Anita tökéletes közérthetőséggel adott át egy „száraz”, sokak által félreértett témát. Érezhető volt a napi gyakorlattal szerzett magabiztosság. A képzés részvevői folyamatosan kérdezhettek, minden kérdésükre teljes értékű választ kaptak.”
Kabály Zsolt TDM-vezető, a Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője

„Kedves, közvetlen hangulatú előadásmód. Érthető előadó, felkészült a témában. Fontos és nagyon aktuális a téma amit úgy érzem sikerült is tisztába tenni. Jövőre jó lenne megismételni, hogy a változásokat is megismerjük!”
Papp Lászlóné  http://www.ilonaapartman-hajduszoboszlo.hu/

„Nagyon hasznos volt, családias, kellemes, az előadó maximálisan felkészült volt. Várjuk jövőre is 🙂 ”
Balázsi Lászlóné

„Jó előadásmód, a témát felölelő tájékoztatás” Csontos Erika

„Jó hangulatú, világos, érthető, logikusan felépített előadás.” Szabó Zsolt Magdaléna apartman

„Értelmes, hasznos tudnivalókat hallottunk.” Polacsek Istvánné

„Az előadó nagyon felkészült. Szakmailag nagyon tisztában van a témával.Fiatalos, okos előadó a szakterületén.” Tar Jánosné

„Érthető, követhető, segítő, célirányos, személyre szabott.” Fodorné Nemes Judit

Ki tartja a képzést?

en11Molnár Anita vagyok, számviteli szakértő, mérlegképes könyvelő. Hosszú évek óta a Hajdúszoboszlói Fizetővendéglátók Egyesületének vezetőségi tagjaként is tevékenykedem.
Nem véletlenül vagyok elfogult a téma iránt, hiszen magam is foglalkozom szállásadással. Tudom, hogy legszívesebben azt kérdeznéd: az adminisztráció helyett mikor fogunk már végre a vendégekre koncentrálni??
Ebben is segít neked ez a tréning, hiszen itt mindent megtudhatsz 2 óra alatt, s nem kell napokig a hivatalokat járnod, az internetet bújnod a sok téves információ között bolyongva.

Hol, mikor, meddig lesz a következő tréning?

Várhatóan 2-2,5 óráig fog tartani a képzés.
Helyszín: Hajdúszoboszló, Szt. István park – Tourinform iroda tárgyalóterme
Időpont:
Az alábbi két időpont közül lehet választani:

  • 2014. november 26. (szerda) 16 óra (MEGTELT!)
  • 2014. november 27. (csütörtök) 16 óra (max. létszám: 10 fő, már csak 1 hely van, csapj  le rá most!)

Személyesen nem tudsz eljönni?
Semmi gond, kérheted hanganyag formájában is. A tréning anyaga 2014. december 1-től lesz elérhető, emailben fogom Neked elküldeni.

Részvételi díj: 3 000 Ft, amit átutalással kell kifizetni. A jelentkezést követően 24 órán belül visszaigazoló levelet küldök a további tudnivalókkal és a bankszámlaszámmal.

Jelentkezés az alábbi űrlapon keresztül:

A lényeg röviden a videóban (csak 49 mp – kattints a képre)