[su_row]
[su_column size=”1/6″]

Havi jelentés készítő tréning Budapesten

Ez kell nekem, jelentkezem! >>>

[/su_column]
[su_column size=”2/3″]

Szállásadóként nem akarsz pénztárgépet használni? Sokkal olcsóbb, ha inkább havonta bejelented a NAV-nak a bevételeidet.

Ne ijedj meg, ehhez nincs szükséged könyvelőre! 🙂

Itt a lehetőség, most Te is megtanulhatod, hogyan kell csinálni.

Gyere el a gyakorlati képzésünkre, ahol megtudsz mindent a havi jelentésről: kinek, mikor, miről, mennyiről, milyen nyomtatványon, hogyan kell küldeni
Rövid ismétlés: hogyan mentesülhetünk a pénztárgép használata alól könnyen és SZABÁLYOSAN?

Tréning Budapesten

10 % elmélet, 90 % gyakorlat!



Fontos információk!

  • Minden szállásadó pénztárgép használatára kötelezett!
  • Lehet mentesülni, de akkor havonta jelentést kell küldeni a NAV-nak következő hónap 15-ig
  • A jelentés csak elektronikusan küldhető be
  • emiatt muszáj Ügyfélkaput nyitni minden szállásadónak


Mit fogsz itt megtanulni?

1. Szabályos számlakiállítás DSCN7495

[su_list icon=”icon: bell-o” icon_color=”#29920a”]

  • milyen számlatömböt érdemes használni?
  • hogyan töltsd ki a számlát?
  • hogyan számlázz, ha a szállásdíjban benne van az IFA?
  • mi a helyzet EURO-s fizetés esetén?

[/su_list]

2. Pénztárgép mentesség 

[su_list icon=”icon: bell-o” icon_color=”#29920a”]

  • hogyan kérhetsz mentességet?
  • milyen nyomtatványt kell kitöltened, beküldened?
  • nyomtatvány telepítése
  • Ügyfélkapun keresztüli beküldés lépésről lépésre

[/su_list]

3. Havi jelentés 

[su_list icon=”icon: bell-o” icon_color=”#29920a”]

  • mi ez a havi jelentés? kinek, mikor, hogyan kell csinálnia?
  • milyen nyomtatványt kell kitöltened, beküldened?
  • nyomtatvány telepítése
  • Ügyfélkapun keresztüli beküldés lépésről lépésre

[/su_list]
Ez igazi gyakorlati oktatás, hozd el a saját laptopodat és ott, együtt ki is töltjük a szükséges nyomtatványokat!



Részletesen és türelmesen megmutatom, hogy mit kell a gépen megnyomni-ikszelni-pipálni, hogyan kell beküldeni. Ha előző hónapban volt vendéged, akkor most élesben be is küldjük a havi jelentésed miután átnéztem. A jövő hónapban már egyedül is elboldogulsz 🙂

Ha még nincs feltelepítve a gépedre a nyomtatványok kitöltéséhez szükséges NAV-program, akkor ebben is kapsz segítséget. Mindent megcsinálunk a képzésen, nincs házi feladat, nem kell otthon egyedül izzadni a kitöltésekkel, útmutatókkal, jogszabályokkal!

A képzés max. 10 fős csoportokban zajlik. A kis létszámnak köszönhetően egyéni kérdésekre is lehetőség nyílik.

[su_box title=”GYIK avagy GYakran Ismételt Kérdések” box_color=”#9e0303″]

„Nincs laptopom, csak asztali számítógépem. Jöhetek?” Kicsit nehezebb dolgod lesz majd otthon, de szorgos jegyzeteléssel áthidalhatod. Ha nem boldogulsz, kérhetsz telefonos segítséget tőlünk.

„A fiam informatikus, eljöhet helyettem?” Nem kell informatikus tudás a havi jelentés beküldéséhez. Ha tudsz emailt írni, nyomtatni, Facebookozni, akkor már van akkora számítógépes rutinod, amivel nekivághatsz a tanulásnak. Ha tényleg nem vagy túl rutinos géphasználó, akkor válaszd a délelőtti csoportot.

„Félek, hogy a többiek kinevetnek, mert annyira nem értem ezeket a dolgokat.” Nyugi, a többiek is ettől félnek 🙂

[/su_box]

 Kinek való ez a tréning?

Azoknak a szállástulajdonosoknak, akik:

  • nem akarnak ujjat húzni a NAV-val, nem kockáztatnak feleslegesen
  • nem akarnak rendszeresen fizetni könyvelőnek egy nem túl nagy munkáért
  • szeretik kézben tartani az ügyeiket 🙂

Kinek NEM ajánlott ez a tréning?

  • aki inkább struccpolitikát folytat és nem hajlandó tudomásul venni az új szabályokat (<- ezzel hatalmas kockázatot vállal!)

Ez kell nekem, jelentkezem! >>>

gari

100 %-os pénzvisszafizetési garanciával!

Annyira biztos vagyok a tréning hasznosságában, hogy most 100 %-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok!

Ha úgy érzed, hogy nem kapsz elég hasznos információt, visszafizetjük a teljes részvételi díjad!

Garancia érvényesítés részletei: A tréning első szünetében jelezd, hogy élni szeretnél a garanciával. Kérünk egy rövid indoklást írásban. A tréningről távozol. A részvételi díjad 3 munkanapon belül visszautaljuk.
Ennyi.
Ugye elég meggyőző? 😉

Mit kell hozni?

  • saját laptop
  • ügyfélkapus belépési adatok
  • saját számlatömb (az előző hónapban kiállított számlák)

Mit mondanak, akik már ott voltak a képzés-sorozat korábbi részén?

„Anita tökéletes közérthetőséggel adott át egy „száraz”, sokak által félreértett témát. Érezhető volt a napi gyakorlattal szerzett magabiztosság. A képzés részvevői folyamatosan kérdezhettek, minden kérdésükre teljes értékű választ kaptak.”
Kabály Zsolt TDM-vezető, a Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője

„Kedves, közvetlen hangulatú előadásmód. Érthető előadó, felkészült a témában. Fontos és nagyon aktuális a téma amit úgy érzem sikerült is tisztába tenni.”
Papp Lászlóné  http://www.ilonaapartman-hajduszoboszlo.hu/

„Érthető, jól követhető interaktív tréning. Anita jól kezelte a résztvevők eltérő felkészültségéből adódó különbségeket is.” D.E.

„Segítő, célirányos, személyre szabott.” Fodorné Nemes Judit

Ki tartja a képzést?

en11Molnár Anita vagyok, számviteli szakértő, mérlegképes könyvelő. Kiscsoportos oktatással, személyre szabott adótanácsadással és adóbevallás készítéssel foglalkozom. Hosszú évek óta a Hajdúszoboszlói Fizetővendéglátók Egyesületének vezetőségi tagjaként is tevékenykedem. Nem véletlenül vagyok elfogult a téma iránt, hiszen magam is foglalkozom szállásadással. Szívügyem, hogy megtanítsam az embereket az adó világában eligazodni. Ezért tartom ezeket a tréningeket. Tudom, hogy legszívesebben azt kérdeznéd: az adminisztráció helyett mikor fogunk már végre a vendégekre koncentrálni??
Ebben is segít neked ez a tréning, hiszen itt mindent megtudhatsz  rövid idő alatt, s nem kell könyvelőt fizetned, a hivatalokat járnod, az internetet bújnod a sok téves információ között bolyongva.

 

Hol, mikor, meddig lesz a következő tréning?

Várhatóan 3-3,5 óráig fog tartani a képzés.
Helyszín: 1075 Budapest, Károly krt. 3/a (mutatom térképen )
Részvételi díj: 9 900 Ft
Időpont:

  • 2015. szeptember 14. (hétfő) 10 óra <– EBBE A CSOPORTBA MÉG LEHET JELENTKEZNI! Info: (20) 628-1084
  • ÚJABB IDŐPONT VÁRHATÓAN OKTÓBER ELEJÉN LESZ

További infó: (20) 628-1084

Vedd a kezedbe adóügyeidet, jelentkezz MOST![/su_column]
[su_column size=”1/6″].
[/su_column]
[/su_row]

Keresztnév*
Email*
Időpont*
Telefonszám:*
Számlázáshoz: számlázási név
Számlázáshoz: irányítószám
Számlázáshoz: Város
Számlázáshoz: utcanév, házszám


Mi történik a jelentkezésed beküldése után? 1 napon belül küldeni fogjuk a díjbekérőt, amellyel a részvételi díjad ki tudod egyenlíteni.

Normálbetű: A Jelentkezem gomb megnyomásával hozzájárulsz, hogy a számlát elektronikus formában kapd meg. Ha papír alapú számlát kérsz, kérlek jelezd most nekünk: iroda@tudatosadozo.hu emailcímen. Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Jelentkezem!” gombra való kattintással a Keresztesné Molnár Erzsébet Anita egyéni vállalkozóval kötöd (4200 Hajdúszoboszló, Rákóczi utca 36. ).

.

.

.

.

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

.